Review – Zineryt pentru acnee (Ro)

This past month I’ve been a bad blogger (I know) and I’m ready to get back on track, so today’s post is about a product that helped me so much with my skin, Zineryt (Erythromycin 40% and Zinc Acetate 12%) good for acne and other problems related.

Unfortunately, this post it’s going to be in Romanian because I don’t think that this product can be found in many European countries, but if it does I recommend it.

Untitled-2

Deschid postarile din luna septembrie cu un review despre Zineryt, care, conform prospectului, este indicat in tratamentul local al acneei vulgare.

zynerit

Mai intai sa va povestesc cum am ajuns sa folosesc acest produs chiar daca nu aveam acnee, v-am facut curioase? Ei bine, acum 3-4 ani mi-au aparut bubite rosii si foarte micute in jurul gurii (ca o iritatie), la momentul respectiv am crezut ca este ceva temporar, dar situatia s-a agravat, in cateva luni s-au extins pe mandibula si gat.

Erau perioade cand tenul meu se curata complet (fara tratament) si apoi peste noapte imi apareau iar, fluctuatia aceasta a durat 1 an.

Dupa cateva vizite la diferiti doctori care se uitau mirati la fata mea si imi spuneau cele mai bombastice diagnostice numai din priviri, am ajuns la o doamna doctor care mi-a facut analize de sange si examen micologic. Spre fericirea mea toate au iesit bine dar ramanea intrebarea: ce sunt aceste bubite?

Din pacate nici ea nu a reusit sa inteleaga ce sunt aceste bubite, dar mi-a prescris Zineryt in speranta ca va functiona si spre fericirea mea a dat rezultate.

Valabilitatea Zineryt-ului este de 5 saptamani dar tratamentul poate continua pana la 12 saptamani.

PROS
– eficienta ridicata
– nu este nevoie de prescriptie medicala

CONS
– usuca tenul
– miros puternic

Pret: 30-35 Ron

Concluzie
Pentru mine a fost eficient chiar daca nu aveam acnee, dar rezultatele difera de la o persoana la alta. Recomand sa consultati medicul dermatolog inainte de folosire si cel mai important, atunci cand aveti probleme cu tenul nu ezitati sa cereti mai multe opinii. Nu luati in seama doctorii care va pun un diagnostic fara sa va faca analize in prealabil!

Ati incercat Zineryt pana acum?

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter

4 thoughts on “Review – Zineryt pentru acnee (Ro)

Leave a Reply

