Review – S-he Waterproof Eyeliner (En&Ro)

Welcome back!

I love winged eyeliner as my daily eye makeup, in my opinion, is a simple makeup but stylish at the same time. I’ve used all types of eyeliner, but my favourite is liquid eyeliner because is more convenient to use.

Half a year ago I was looking for a good eyeliner at a decent price in DM (Drogerie Markt), randomly I swatched S-he Eyeliner and I was impressed, deep black and no smudges. I bought it and for a good 4-5 months I was so happy that I’ve discovered a cheap good eyeliner.

Here comes the funny story, a month ago I wanted to repurchase and I did (at least I thought I did). Arrived home, I saw that this one is waterproof, my mistake that I didn’t pay attention, but I was excited to try it.

she-eyelinerI have oily eyelids

PROS
– cheap
– matte colour
– last 8 hours

CONS
– needs more layers to achieve a proper line and colour
– very hard to remove
– after 8 hours it smudged

Price: 2.7 

Conclusion
I don’t recommend the waterproof version because you have to build the line, if you know what I’m mean, and it’s so hard to remove it, sometimes my eyes get so red because of the rubbing. Instead, try the S-he Eyeliner the classic one, is way better than this one, easy to apply, long-lasting, no smudging and matte colour.

Have you tried the S-he Waterproof Eyeliner?

Follow me if you like my blog and don’t forget to check my social media
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

Untitled-2

Machiajul meu zilnic consta in folosirea tusului pentru a crea acel cat eye, in opinia mea fiind un machiaj simplu dar stilat in acelasi timp. Am incercat tusuri de la Avon, Essence, Rimmel si alte branduri, dar niciunul nu a fost potrivit pentru mine.

Acum jumatate de an cautam un tus bun la un pret decent in DM (Drogerie Markt), intamplator testez pe mana S-he Eyeliner ramanand surprinsa, culoare intensa ce nu se stergea. Bineinteles ca l-am cumparat, timp de 4-5 luni fiind foarte fericita ca am descoperit un tus bun si ieftin.

Si acum vine si partea comica, atunci cand s-a terminat am vrut sa il recumpar, zis si facut (s-au cel putin asa am crezut). Ajunsa acasa realizez ca este varianta waterproof, greseala mea ca nu am fost atenta, dar eram totusi incanta sa il testez.

Am pleoape uleioase

PROS
– ieftin
– culoare mata
– rezista 8h

CONS
– trebuie aplicat de mai multe ori pentru a obtine o linie si o culoare definita
– foarte greu de indepartat
– dupa 8h incepe sa se intinda

Pret: 12 Ron

Concluzie
Nu recomand varianta aceasta waterproof deoarece linia trebuie construita, daca ma intelegi, si se indeparteaza foarte greu, uneori am ochii foarte rosii de la frecat. In schimb, va recomand varianta clasica S-he Eyeliner, este mai buna decat aceasta, usor de aplicat, rezistent si culoare mata.

Ati incercat S-he Eyeliner waterproof?

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

3 thoughts on “Review – S-he Waterproof Eyeliner (En&Ro)

Leave a Reply

