Review – Farmec Eyes and Lips Make-up Remover

Revin cu nou review de aceasta data fiind vorba de un produs romanesc, Farmec demachiant pentru ochi si buze.

Imi place sa folosesc geluri de curatare a tenului pentru indepartarea machiajului, dar raman si o mare fana a apei micelare, preferata mea fiind Nivea Micellar Water (review aici). Acum cateva luni am vrut sa o recumpar, ca de obicei, dar mi-a atras atentia demachiantul pentru ochi si buze de la Farmec, curioasa fiind l-am achizitionat.

farmec-demachiantAm un ten mixt

Este potrivit tuturor tipurilor de ten, “indeparteaza cu usurinta machiajul waterproof, praful si impuritatile de pe suprafata pielii, avand in acelasi timp si efect hidratant. Asocierea uleiului de argan cu pantenol joaca un rol esential in emolierea, regenerarea si calmarea tenurilor sensibile, deshidratate.”

PROS
– pret
– eficient in curatarea tenului
– ingrediente putine si bune

CONS
– ambalaj
– pentru tenurile mixte/grase: lasa o pelicula grasa

Pret: 10 Ron

Concluzie
Marele dezavantaj al acestui demachiant este orificiul mult prea mare pentru un lichid, de multe ori s-a intamplat sa imi curga pe mana dar si pe sticla, fiind pe baza de ulei nu este tocmai placut. Cat despre indepartarea machiajului waterproof este eficient dar nu cum mi-as fi dorit, uneori fiind nevoita sa insist daca am un tus mai “incapatanat”.

Il recomand doar daca veti trece cu vederea ca uneori se va irosi un pic. Va fi eficient pentru indepartarea machiajului iar pelicula grasa va fi pe placul tenurile uscate/normale.

Ati incercat Farmec Eyes and Lips Make-up Remover?

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

One thought on “Review – Farmec Eyes and Lips Make-up Remover

Leave a Reply

