Apa si Cafea la Birou

Suntem in secolul performantelor, aspiram tot mai mult la produse de calitate, facem alegeri intelepte cand vine vorba de alimentatie, de ce nu ne-am dori apa de izvor si cafea aromata la birou?

Apa si cafea, doua bauturi esentiale in viata noastra, la propriu si la figurat, ce ar putea schimba productivitatea si atitudinea angajatilor, atmosfera din cadrul biroului dar si impresia celor ce trec pragul unei companii. Poate vi se pare un detaliu de ignorat, dar sa va explic cum am ajuns la aceasta concluzie.

Pe o vreme caniculara ajung la o agentie imobiliara, tot ce imi doream, din primul moment cand am intrat, era un pahar cu apa, ma si imaginam cu paharul de apa rece in mana, savurand fiecare inghititura ce imi va stinge vulcanul din interior. Sunt invitata la un birou pentru a discuta detalii, in tot acest timp asteptam intrebarea magica ,,Doriti sa va servesc cu ceva?” as fi fost multumita si cu un simplu ,,Apa?”, doar ca scenariul meu era utopic. Bineinteles ca am solicitat un pahar cu apa, respectiva persoana s-a uitat la mine, s-a uitat in jur, s-a uitat iar la mine, si a urmat un ,,Stiti noi…va aduc” si a disparut pentru 1-2 minute. In acest timp, curioasa si atenta la detalii, observ ca angajatii aveau pe/langa birou sticle de apa (mai mici sau mai mari) si nici urma de un aparat special pentru apa.160825_LFA_a&c_roll-up_85x200cm_150dpi_outline

Am primit un pahar cu apa de la robinet caci agentia nu detinea un aparat pentru apa, angajatii veneau de acasa cu apa si cafea sau isi cumparau in fiecare zi (detaliu ce l-am aflat ulterior). Este un gest atat de mic, dar esential sa li se ofere angajatilor apa si cafea la birou, in mod indirect fiind afectati si clientii.

La Fantana, aprovizioneaza cu apa si cafea companii si este un distribuitor major pentru Horeca de produse si echipamente pentru cafea, poate deveni un partener de incredere. La Fantana ofera apa, cafea, ciocolata, ceai, complementare dulci si accesorii, cu alte cuvinte ofera tot ce este necesar pentru un angajat fericit.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

2 thoughts on “Apa si Cafea la Birou

Leave a Reply

