Pufosenia

Ce se poate intampla cand o pufosenie intalneste ceva la fel de pufos?

pufosenia

Pufosenia, o pisicuta de o luna, imi devenise prietena de o saptamana, am gasit-o intr-o noapte de primavara, era infometata, blanita se schimbase in gri si puricii isi gasisera o resedinta sigura. Era o jucausa si jumatate, expresiva prin toti porii si foarte sociabila, dar stiam ca inca nu i-am cunoscut in totalitate personalitatea.

O zi nu tocmai frumoasa de primavara m-a determinat sa lucrez de acasa, dupa lungi ore de atentie maxima decid ca a venit momentul mult asteptat al pauzei. Papilele gustative simteau nevoia de ceva bun, imediat m-am gandit la o crema de branza pufoasa pe o felie de paine prajita, nici nu am terminat de vizualizat ca pofta m-a lovit repede. Pun o felie de paine taiata minutios in prajitorul de paine si astept linistita sa se faca crocanta. Aud sunetul final al prajitorului, intind pe painea calda crema de branza si surprind cum crema se topeste pe felie, deja papilele gustative intrasera in hipersalivatie.

Abia asteptam sa o savurez cand aud un batut hotarat la usa, aman momentul de rasfat si raspund. Dupa 5 minute ma intorc la felia crocanta ce ma astepta pe birou si…stupoare, nu mai era. Locuiam de ceva timp in respectiva casa, sa fie acum momentul in care ii intalnesc fantomele…ma uit sub masa, merg in bucatarie, ajung si in dormitor, unde aud cum cineva, sub pat, savura felia mea crocanta cu crema. Da, pufosenia nu a putut rezista aromei de paine prajita si crema de branza pufoasa, iar reactia ei cand m-a vazut a fost sa se aseze pe paine ca sa o acopere, „nu, nu, nu este la mine felia ta de paine”.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

2 thoughts on “Pufosenia

Leave a Reply

