Cum Sa Inveti Limba Engleza

Limba engleza este vorbita nativ de 360 milioane de oameni, iar pentru alti 600 milioane reprezinta a doua limba, impresionant, nu-i asa? Este cea mai folosita limba pentru conversatii, ne lovim in fiecare zi de ea, fie ca navigam pe internet sau citim eticheta unui produs cosmetic. Asadar, cum invatam limba engleza?

Limba engleza, spre bucuria noastra, ne este predata inca din clasele primare pana la facultate si totusi continuam sa avem unele dificultati sau nu am inteles-o nicicum, oare de ce? Ei bine, raspunsul este simplu, fie nu am acordat importanta acestui obiect fie am considerat-o grea si am abandonat, neconstientizand ca peste ani vom avea mare nevoie de ea pentru obtinerea unui job sau atunci cand calatorim.

Personal, am considerat limba engleza grea, unele cuvinte pur si simplu nu puteam sa le pronunt, astfel ca in scoala nu i-am acordat atentia necesara. Ajunsa la facultate am realizat ca fara engleza nu as putea aspira la jobul dorit sau experienta intr-o tara straina mi-ar fi limitata, asa ca, am inceput sa invat engleza singura. Dupa o perioada mi-am facut curaj si am aplicat pentru un job cu interviu in limba engleza. Increzatoare in cunostintele mele ma prezint la interviu, dupa o scurta introducere ajung la momentul in care trebuia sa dovedesc cat de buna sunt la engleza. „Bun…deci…sa incepem, asa cu present simple, adaug „the”, sa folosesc past? „knowledge” sau „knowledges”, „an” este pentru cuvintele ce incep cu vocala, dar oare de ce se uita asa la mine? oare nu am pronuntat corect…” In capul meu era o nebunie, ca la bursa din New York, realizand ca mai am nevoie de cursuri de engleza.

Daca si tu vrei sa inveti sau sa iti imbunatatesti nivelul limbii engleze si lucrezi sau pur si simplu timpul nu iti permite sa mergi regulat la cursuri iti propun cursuri engleza onlineEnglish

Ce imi place cel mai mult la „English for all” este asistenta unui profesor, invat singura de acasa, sunt determinata, fac exercitii, dar la final este esential, pentru progres, feedback-ul unui profesor. Ai posibilitatea de a invata cu ajutorul cursurile individuale pe Skype (socializezi cu persoane din Romania si din Europa, ajungi nu doar sa inveti engleza dar sa iti creezi si relatii transfrontaliere) si/sau cele online pe o platforma profesionala, iar daca esti din Bucuresti, sunt disponibile si cursuri individuale sau in grupe de 2 persoane.

Investeste in educatia ta, in lume 759 milioane de adulti sunt analfabeti sau nu au posibilitatea sa isi imbunatateasca cunostintele, fii determinat/a si nu uita ca procesul este de lunga durata, dar merita fiecare efort.

Succes!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017

Nu uitati sa va abonati daca v-a placut blogul meu
Instagram ♦ Twitter ♦ Facebook

Leave a Reply

